Nav activeren

Klachten

Klachten

Geen problemen maar uitdagingen

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Als u vindt dat u niet naar behoren bent behandeld door een van de medewerkers van The Fifties Store of Bennies Fifties, u niet tevreden bent over de afhandeling van een aankoop via onze website, of indien u vindt dat uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u uw ongenoegen kenbaar maken aan de afdeling Klachtenmanagement. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de afdeling Klantenservice. In veel gevallen komt het dan al snel tot een voor beide partijen aanvaardbare oplossing.

WAT TE DOEN BIJ EEN KLACHT:
1) U kunt uw klacht indienen door het online contact formulier in te vullen. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk uw klacht in behandeling nemen. Uiterlijk binnen 14 dagen krijgt u van ons een inhoudelijke reactie, maar veelal eerder.
Of
2) U kunt uw klacht schriftelijk insturen naar:
Bennies Fifties
Ter attentie van afdeling Klachtenmanagement
Namensestraat 73
2587 VX  Den Haag
Tel.: 070 - 3585810

Vermeld indien mogelijk uw ordernummer als uw klacht een bestelling betreft.

Betreft uw klacht één van onze medewerkers dan verzoeken wij u de naam van de desbetreffende persoon te vermelden.
Wat houdt de klacht precies in en hoe kunnen wij u bereiken indien uw gegevens niet bij ons bekend zijn.

3) Een derde optie is om contact op te nemen met de Online Geschillenbeslechting (ODR) via hun website: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Op de aankopen bij The Fifties Store zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing, alsmede het Nederlands recht.
Bij eventuele geschillen kunnen de klachten worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Zie de algemene voorwaarden voor meer informatie over de Geschillencommisie en de afhandeling van eventuele klachten. (Aritkel 15)